Thursday, December 13, 2007

Би эхийн хэвлийд байхдаа эрэгтэй байжээ.

Би эмэгтэй гэхдээ эхийн хэвлийд байхдаа эрэгтэй байсан юм гэсэн.
Блогын андынхаа comment-ийг уншиж байгаад Туулаа чи эрэгтэй юу танилцъя гэснийг уншиад инээд хүрээд нэг тийм өөрт тохиолдсон хөгтэй явдал санагдлаа. Бас их сонин ч түүх. Би айлын бага, бас ганц охин л доо. Бага байхад ээж маань ингэж ярьдаг байлаа. Би уул нь ээжийнхээ хэвлийд байхдаа эрэгтэй байсан юм гэнээ. Тэгээд миний хүйс солигдоод эмэгтэй болсон гэж ээж маань ярьдаг юм. Ээж маань хэлэхдээ яг би мэдсэн яг солигдсон гэж билээ. Тэрхүү яриаг нэг ширээнд суудаг ангийн хүү маань сонсчихоод намайг хичээл дээр шоолдог байж билээ. Их шооч хүү байсан юм. Бас намайг анх үнссэн хүү байгаа юм даа. Мань хүүгийн эмээ, манай ээж нар найзууд бөгөөд мөн нагац эгч, ах нартаа нь би багадаа тоглож өссөн. Заримдаа бараг тэднийд өнждөг байж билээ. Нэг удаа бид нар тоглож байгаад мань хүү болон нагац эгч, дүүтэй хамт манай гэрийн тийшээ авч явах болоод авга ахаас нь зөвшөөрөл авахын тулд бүгдээрээ баахан гэр цэвэрлэн, дээр нь бүгдээрээ нэг нэг дуу дуулах юм болов оо.
Тэгсэн чинь ах нь мань хүүгийн чихэнд нэг зүйл шивнээд мань хүү ч түдгэлзээд байх шиг байлаа. Бид нар ч анзаарсангүй авах ёстой найз охиноо зөвшөөрүүлсэн болохоор явах гэж байлаа гэтэл мань хүү миний хацар дээр үнсчихдэг байгаа. Ямар их ичиж билээ. Ойролцоороо 6-7 настай л байсан байх даа. Ингэж анх удаа нэг хүүд үнсүүлж билээ. Дараа нь сургуульд нэг ангид бүр нэг ширээнд хамт суудаг байсан. Тэгээд бие биендээ их дургүй болсон доо. Мань хүү маань их шартай, бас намайг их шоолдог байж билээ. Биенийгээ багаасаа дэндүү их мэддэг байсан. Мань хүү хичээлээ тараад гэрлүүгээ гүйчихнэ. Тэгээд заавал манай гэрийн хажуугаар гарна. Бараг манай ахад цаг бүртгүүлээд, би яахав дээ замаараа дэлгүүр хэснэ, заримдаа рeзин юмуу дээс тоглоно. Эсвэл нэгнийхээрээ орно. саатна, ингэж тэгсээр байгаад сая л тарлаа гээд гэртээ ирнэ. Тэгээд л худлаа ярьсан хэрэгт ороод, замаараа дэмий тэнэсэн гээд л загнуулна. Танай ангийн тэр чинь аль хэдийн ирсэн гээд л авна даа. Би тэгэхэд түүнд ямар их дургүй хүрдэг байж билээ. Удалгүй 3-р ангид байхад мань хүү ч шилжиж, би амарсан даа. Мань хүүгийн гэрийнхэн бид хоёрыг их холбож шоолдог том болoхоор нь суулгана гэдэг байсан. Тэгээд ч тэр хааяадаа эмээгийндээ ирээд таарахаар маш их ичдэг байж билээ. Саяхан эмээ нь манайд байж таараад утсаар ярьсан тань та 2 суучихааж гэж билээ. Манай хөгшчүүл бас их дураараа шүү.

За ярьж байсан сэдвээсээ хадуурчихлаа. Ингэхэд 2 жирэмсэн хүн хоорондоо гар баривал хүйс нь солигддог гээд тэр нээрээ үнэн гэхэд их хэцүү юмаа. Ялангуяа хүний биеийн анатоми физиологи заалгачихаад итгээд байвал бас инээдтэй л юм.
Гэхдээ ямартаа ч болов эмэгтэй болж төрсөндөө, бүр дээр нь Туул болж төрсөндөө маш сэтгэл хангалуун байдаг даа.

2 comments:

Always welcome said...

Neeree chi eregtei biluu, bi ch bas taniltsaj amjaagui yavaa yum baina :D chamaig coffee-ndoo whiskey hiigeed l, esuul shil dars gantsaaraa uusan, neg bol mah sharj ideed l, zugeer ch gui deer ni bas dars geel bicheed baihaar mani hashir eregtei gej bodson baihaa :D
uul ni minii medehiin eemegtei l baisan daa, yu bilee ? (ergelzev)

Anonymous said...

xi xi xi..xaramsaltai jum..neg sain xool xiideg eregteitei tanilzaj panaaldaad xooloo xiilgej jargii gej bodson..moroodood l ongoroxoos...
;-) chi anagaax surdag jum shig bna tee?